середу, 2 січня 2013 р.

Чоловік, який складається з мрій і успішного їх досягнення

Євген Сабатін (справа) разом зі своїми партнерами
по бізнесу  Тетяною та  Сергієм  Криволаповими

   33-х річний Євген Сабатін з дитинства мріяв, що збиратиме великі аудиторії і про щось їм розповідатиме. Мріяв, щоб його слухали. Не судилося. Закінчивши одну із Вінницьких шкіл, Євген вступив до місцевого ПТУ та здобув професію слюсаря-електрозварювальника. Не став працювати і за професією, а влаштувався продавцем на один із Вінницьких ринків, згодом спробував себе у сфері технічного обслуговування автомобілів, потому підзаробляв, де була можливість… І так рік за роком Євген змінював роди занять, шукаючи себе. 

   У 24 роки, коли життя лише мало б набирати обертів, хлопець потрапив у ДТП, травмува хребет, ноги, і, найстрашніше – порушився вестибулярний апарат. Три довгих місяці Євген не вставав із ліжка. Лікарі не бачили ефективності лікування медичними препаратами, тому й дали хлопцю надію на те, що він підніметься лише за умови стовідсоткової віри в свої сили та величезній роботі над собою. І він піднявся. Хлопець сам розробляв травмовані кінцівки та хребет. Він дуже хотів встати і йому це вдалося, не зважаючи ні на що. Як це не дивно, але сьогодні Євген сприймає подібний удар долі, як належне, бо тоді, борючись із болем, він навчився вірити у свої сили, бути терпеливим та наполегливим і ніколи не здаватися. Ці якості з часом знадобляться йому та допоможуть здійснити дитячу мрію.
   А поки що, відновившись, хлопець не бажав жити лише на свою пенсію інваліда та залежати від батьків, тому переїхав до Немирова, придбав житло та вже тут почав заробляти власні кошти, започаткувавши невеличкий бізнес. Кілька років Євген намагався зробити свою справу прибутковою, постійно змінюючи товар, яким торгував у кіоску на місцевому ринку. Та побачивши, що він більше вкладає, ніж отримує, що марнує і без того кволе здоровя, хлопець залишив ключі власнику кіоску та залишився без роботи.
   Пройшло небагато часу і якось до Євгена підійшла його добра знайома із ринку, Лариса, та й запропонувала зустрітися з людьми, які допоможуть заробляти непогані гроші. Євген – людина, яка не боїться пізнавати щось нове, тому погодився. От, що він розповідає про ту зустріч:
   - Я вперше почув, що бізнес можна будувати, не вкладаючи при цьому своїх коштів та не витрачаючи свого здоров’я. Тетяна Василівна та Сергій Павлович Криволапові познайомили мене із компанією «Оріфлейм» і зробили це дуже правильно, бо після зустрічі я сказав, що все це дуже добре, але що мені робити вже завтра, щоб почати заробляти гроші в компанії. Переді мною були поставлені певні завдання, які я виконав на сто відсотків. Потім я заробив своїх перших 10 грн. без жодних навантажень і це мене окрилило, бо на ринку я часто в день мав 20 грн., але для цього мені потрібно було добряче потрудитися. Родина Криволапових у мене повірила, вони навчили мене, як правильно будувати бізнес, щоб бути успішним. Окрім того, ми стали друзями. Оточення успішних людей, які до того ж сприймають мене повноцінним, дає мені стимул працювати та розвиватись.
   Про досягнення Євгена можна говорити багато, бо досягнув він саме того, про що мріяв. Сьогодні команда Євгена нараховує майже 200 чоловік, які його слухають; він є менеджером компанії «Оріфлейм», а це значить, що кожного 21-го календарного деня він має близько 2-х тис. грн. прибутку. Та найголовніше – завдяки лінії для покращення здоровя від «Оріфлейм», молодий чоловік зміцнив свій організм і зробив дещо, що вважав неможливим – почав їздити на велосипеді, перемагаючи проблеми із координацією рухів власного тіла. А ще щасливіший від того, що велосипед купив за зароблені у компанії гроші. 
   Пишаються роботою Євгена і його наставники Тетяна Василівна та Сергій Павлович. Маючи чималий досвід роботи у сфері мережного бізнесу, вони з першої зустрічі зрозуміли, що цей молодий чоловік досягне високих результатів, бо має найголовніше – бажання працювати, терпіння, наполегливість. Найболісніше їм спостерігати, як Євген перемагає невимовний біль у ногах і всеодно йде до офісу, до людей. Він постійно навчається, досконало знає продукцію компанії, вміє знаходити спільну мову із людьми. Вони дуже рідко нагадують, що у Євгена є проблеми зі здоров’ям, бо у нього завжди все добре. І завдяки такому настрою до нього тягнуться впевнені у собі та працьовиті люди. Вони пишаються тим, що така людина є у команді, бо Женя – це живий приклад втілення мрій у життя.
   На останок, Євген залишив побажання для усіх молодих людей, а також для тих, хто має вади здоров’я, - вроджені чи набуті:
   - Коли людина не вірить у свій успіх і, тим паче, хто не бажає нічого робити для того, щоб стати успішною - з такою я навіть не стану спілкуватися. Досягти мети можна не зважаючи ні на що, коли працювати і мати терпіння. Усім, хто залишився без роботи, або не знає, як себе реалізувати - я пропоную свою допомогу. Для мене «Оріфлейм» - це не просто «золоте полум’я», це «золоте серце», яке може докорінно змінити життя. Це не тільки купувати косметику, це - будувати власний бізнес. 
   Життя Євгена – це мрія і її досягнення, ще більша мрія та ще наполегливіше її досягнення. Євгену дуже пощастило, бо у його житті є матір, яка підняла його фізично, добрі люди, які допомогли йому піднятися матеріально, рідні, які не дали йому впасти морально. 

Анжела Гнатовська

Немає коментарів:

Дописати коментар